Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 31 lipca 2017

Lisek

Witajcie:)
Wakacje, to super czas, ale strasznie szybko leci... Oj 2 tygodnie nad morzem zleciało nawet nie wiem kiedy.

Jeszcze przed wyjazdem zrobiłam kolejną zakładkę liska. Tym razem miała ona specjalne przeznaczenie, dlatego wcześniej nie mogłam jej pokazać. Poprzedni lisek, szczególnie spodobał się pewnej Ani:) Dlatego postanowiłam takiego wykonać na prezent imieninowy. Tym razem ponownie wzorowałam się na TYM opisie wykonania.





Z tego co mi wiadomo Ani lisek się spodoba, co mnie bardzo cieszy :)
Jak już jesteśmy przy rudych zwierzątkach, to chciałabym się pochwalić kocią rodzinką, która nam się w maju powiększyła. W sumie to są to dzikie kociaki, które chodzą własnymi drogami, śpią gdzie chcą. Do nas jedynie przychodzą coś zjeść ;) Ten duży kot nawet zimą nocował w domu. Jest już na tyle oswojony, że daje się pogłaskać, taki mały pieszczoch z niego :) Z tego co zauważyliśmy, to w okolicy tylko ten jeden kot jest rudy. Dwa lata temu został wykastrowany. Jak to możliwe, że te maluchy są podobne do niego he he Maluszki też już przychodzą do nas coś zjeść, więc pewnie za jakiś czas też dadzą się nieco bardziej oswoić ;)






7 komentarzy:

  1. Ale Słodziaki Was nawiedzają :* Szymek marzy o kocie :) a Ty masz aż 3 :)
    Lisek jest wspaniały :* wiesz że jak go u Ciebie zobaczyłam to zakochałam się z miejsca :* Dziękuję :*******

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładka, a i kotki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten lisek , ale rude kociaki słodziaki niesamowite. Rzadko się spotyka takie umaszczenie u kotów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka. Cały czas rządziły szczurki, wartałoby i inne zwierzątka porobić 😃 Kociaki urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rudaski: lisek i kotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko! Zakładka Wspaniała, A kociaków sporo tam macie Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi...rude to sa straszne "szwędasy!
    U Naszej Babci był taki jeden absztyfikant, przywleczony w jakiejś piwnicy...
    Do tego momentu w okolicy nie było ani jednego rudzielca.... teraz po 6 latach co drugi kot jest rudy! ;DDD
    A wszyscy okoliczni sąsiedzi uważali, że nasz Rydzyk to ich kot! ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)