Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 25 lipca 2017

Zaległości, czyli maj i czerwiec u AnGer

Witajcie:)
Ania, czyli AnGer wymyśliła zabawę całoroczną, która polega na przygotowaniu kartek z określonymi elementami. Ma się na nich znaleźć jak najwięcej elementów zaczynających się na tą samą literkę co dany miesiąc. Może także dotyczyć święta, które występuje w danym miesiącu.
Niedawno pokazałam Wam kartki na lipiec, a nie pokazałam maja i czerwca. Już to nadrabiam;)

Maj:







Tutaj przeważają motyki. na drugiej kartce dodatkowo znalazły się maki, które wykonała Gosia


Czerwiec:
Tutaj tylko Czarny i Czerwony

W czerwcu obchodzony jest Dzień Leśnika i Drzewiarza. Z tej okazji ta karteczka. Poza tym są na niej Czerwone kwiatki


Na czerwiec bardzo skromne mi te karteczki powychodziły.

źródło stempelków na dole bloga

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)