Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 14 września 2017

Grzybki

Witajcie:)
Tym razem w cyklicznym szydełku do wykonania są grzybki lub muchomorki. Ja w sumie zrobiłam 2 muchomorki i 1 grzyb, hmm borowik, podgrzybek? Nie znam się za bardzo na grzybach, ale wiem, że taki z brązowym kapeluszem na pewno istnieje;)
Pierwszego muchomora zrobiłam z włóczki, a pozostałe z kordonka.


 





13 komentarzy:

  1. Mała rzecz a cieszy :) Bardzo fajne grzybki, ostatnio podziwiałam podobne ale w lesie, takie prawdziwie trujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne grzybki:-)
    Moje czekają jeszcze na sesję;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Przeurocze Grzybki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki, jesienią zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas zazwyczaj znajduje się grzyby w lesie a nie na szydełku ;)
    prześliczne są , pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ małe grzybkowe cudeńka! Muchomorki urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i wcale nietrujące grzybki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne:) tez mam na nie ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne te Twoje grzybki. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)